zapisy telefoniczne:tel. 601 553 881
Warszawa (Targówek), ul.Pszczyńska 26 lok U-3/ róg Łodygowej

Zwyczaje w Stomatologia Zacisze

Pierwsza wizyta:

Pacjentów ,którzy odwiedzają nas pierwszy raz prosimy o wcześniejsze przybycie celem wypełnienia ankiety zdrowotnej i założenia karty.

Ankieta zdrowotna to niezbędny etap leczenia. Pewne choroby ogólnoustrojowe czy tez przyjmowane leki mogą mieć wpływ na stan zębów i dziąseł. Ta wiedza jest niezbędna do ustalenia szczegółowego planu leczenia aby później prowidłowo przeprowadzić Państwa skuteczną terapię.

Na pierwszej wizycie jest wykonywany szczegółowy przegląd sanu zębów oraz całej jamy ustnej.

Następnie jest on omawiany z pacjentem i przedstawiany piewszy , ogólny plan leczenia. Po jego zrozumieniu i akceptacji ustalamy kolejność czynności.

Wizyty specjalistyczne

Pierwsza wizyta u lekarza specjalisty danej dziedziny to PRZEGLĄD, USTALENIE WSTĘPNEGO PLANU LECZENIA, jeśli potrzeba jest skierowanie na szczegółową diagnostykę.

W przypadku zabiegów specjalistycznych pacjent po omówieniu leczenia otrzymuje do zapoznania zgodę na leczenie, jest ona omawiana , po czym wymagana jest jej akceptacja.

Zgoda na konkretny zabieg przybliża bardziej szczegółowo metodykę zabiegu jego wady i zalety oraz szacowane koszty. Dzięki niej pacjent może zapoznać się z proponowanym zabiegiem i mieć większa o nim wiedzę.

Zabiegi specjalistyczne mają dobrany indywidualnie czas wizyty

Planowanie wizyty

Czas trwania zabiegu jest ustalany zawsze idnywidualnie dla każdego pacjenta- nie stosujemy standardowego, narzucnego odgórnie czasu wizyty dla wszystkich pacjentów.

Leczenie to wzajemna umowa między pacjentem, a lekarzem.

Wzajemnie zobowiązujemy się min innymi do terminowego odbywania wizyt czyli:

Staramy się aby wizyty rozpoczynały punktualnie i o taką samą punktualność prosimy pacjentów.

Rozumiemy ,że mogą zdażyć się różne sytuajcje losowe, które spowodują spóźnienie lub nie przybycie na wizytę. W takich przypadkach zawsze prosimy o jaknajwcześniejszą informację.

To umożliwi nam właściwe planowanie czasu dla innych pacjentów czy przyjęcie dodatkowych pacjentów z bólem- przecież nie lubimy cierpieć.